יום חמישי, 30 ביולי 2015

ילדי הקבוצה


קוראים לי מיה ואני כמעט בת 9, מתגוררת ברחובות. אני מאוד אוהבת לרקוד, לשיר ולשחק על במה. בדיוק לפני שבוע סיימתי קייטנה בבימת הנוער והופענו על במה. שמחתי לקבל את הספר וכבר התחלתי לקרוא בדרך לאילת!

אני ליאן, כמעט בת 11. אני אוהבת פיות, לצייר, לכתוב שירים והעיקר לצחוק ולהנות עם המשפחה! אני גם עולה לכיתה ה' ..






אני רוני, בת 9.5 ממזכרת בתיה, עולה לכיתה ד'. אוהבת את החברות שלי, נהנת לשחק איתן וליצור. אוהבת לקרוא בעיקר ספרי פיות ואגדות עם סוף שמח, אוהבת גם לצייר ולרקוד.




קוראים לי ליה, אני בת 10 (בדיוק היום!), גרה במזכרת בתיה ועולה לכיתה ה. כשעליתי לכיתה א היתה לי מורה שלימדה אותי כמה כיף לקרוא ולאהוב ספרים. מורה - פיה...קראו לה מיטל כספי. נשמע לכם מוכר? מאז אני אוהבת מאוד לקרוא ויש לי תחביב נוסף והוא לרקוד היפ-הופ. בתמונה, אני בדרך לאיטליה קוראת את הספר הקסום שקיבלתי ממיטל.

מזל טוב ליה!





לרכישת הספר לחצו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה